torstai 28. marraskuuta 2013

Päivä 12 1.11.2013


Perjantai alkoi mahtavasti... En nukkunut vatsapolttojen takia tuntiakaan, ja ensimmäiseksi kun vihdoin pääsin sängystä, painuin oksentamaan. Tällälailla !

 Kaiken lisäksi, mä koitin soittaa lääkärille, jolloin nauhoite jutteli mulle sellaisia, että jätä soittopyyntö, ja blääblää. Noh, mun puhelin on seonnut niin, etten saa (kosketusnäytöstä) valintanäppäimistöä näkyviin puhelun aikana, joten en voinut vahvistaa numeroani !

 Noooh, etsin sitten jonkun vanhan puhelimeni, vaihdoin sim-kortin siihen, ja yritin uudelleen. Taas sama intopiukea nauhoite-neiti selosti minulle saman sadun, tällä kertaa sain jätettyä soittopyynnön. Noh, soittoa ei kuulunut, ja tarvitsin nettiä, voidakseni katsoa saako terveyskioskeista saikkulappuja. Ja mun nettini on vaan tässä mun kosketusnäyttöpuhelimessa ! Joten mun piti vaihtaa sim-kortti takaisin siihen. Meni siis hetki niin, että muhun ei saanut yhteyttä, ja kun puhelin sitten heräsi, ja netistä totesin, ettei terveyskioskeista saa saikkua kun vaan flunssatapauksiin, nukahdin, kun olo vähän rauhottui. Heräsin puoli kahdelta, kipuihin. Puhelimeeni ei ollut tullut soittoja, joten kuvittelisin, että ovat sitten yrittäneet soittaa juuri silloin, kun mulla oli molemmat puhelimet kiinni... Siinä herättyäni, ajattelin soittaa uudelleen, mutta huomasin kellon olevan jo kaksi, ja muistin ettei sinne hiton "päivystävään" voi soittaa enää kahden jälkeen ! Luovutin =(

Kuvia ei tältä viikolta ole, eikä tule (koska en töissä ollut, jos joku ei tajunnut!), ja mua V*TUTTAA !

 KIITOS NAM.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti